Intrebari si raspunsuri

Cine suntem

Citeste despre noi

Reclama

Cum pot face reclama pe site-ul babyprecious.ro?

Contactati serviciul relatii clienti la adresa de e-mail babypreciouspro@gmail.com

babyprecious ofera program de afiliere?

Nu oferim program de afiliere

Pot publica articole pe babyprecious.ro?

Echipa noastra este deschisa solicitarilor inaintate spre examinare. Va rugam sa le trimiteti prin e-mail la adresa: babypreciouspro@gmail.com

Vanzare colectie de jucarii

Imi pot vinde jucariile pe acest web site?

Din pacate babyprecious nu lucreaza cu vanzatori particulari. Nu puteti vinde jucariile personale pe babyprecious.ro

Sunt importator de jucarii. Acceptati colaborare?

babyprecious.ro este deschis colaborarii cu importatori de jucarii. Pentru aceasta, este necesar un feed de produse online, in format CSV sau XML pentru instalarea cronurilor in baza carora se poate face update automat la preturi, descriere, poze si stoc. Nu acceptam feed produse in format Excel sau Word. Pentru detalii complete trimiteti e-mail la: pretexpert@gmail.com

Cum pot anula o comanda?

Intra in pagina Contul meu

Din pagina ‘Contul Meu’ aveti posibilitatea sa anulati comenzile efectuate pe babyprecious.ro

Relatii Clienti

Raspunde babyprecious la mesaje text?

Da! Raspundem la orice tip de mesaje cu exceptia mesajelor vocale

Care este Nr de telefon pentru contact urgent?

Va rugam sa ne sunati la 0763-869-203

Daca suntem in afara orelor de program, va rugam sa lasati un mesaj cu numele complet, numarul de comanda(daca este cazul) si un numar de telefon sau o adresa de e-mail unde puteti fi contactati.

Ce program de lucru aveti?

Luni – Vineri: 09:00 – 18:00

Sambata: 09:00 – 13:00

Duminica: Inchis

Va pot contacta prin intermediul unei platforme de socializare?

Incurajam platformele de Social Media unde si suntem prezenti. Insa, pentru intrebari sau rezolvarea problemelor va rugam sa folositi datele noastre de contact.

Raspundem solicitarilor, oricand este posibil, folosind Whatsapp!

Livrare Produse

Intra Aici!

Pentru modalitati de livrare produse intra pe pagina noastra: Livrare Produse

Livrati prin Posta Romana?

Nu folosim acest serviciu!

Locatie

Pot ridica produsul din depozitul dvs?

Nu oferim acest serviciu! Toate comenzile trebuie plasate online pe site-ul nostru babyprecious.ro si vor fi livrate la dvs acasa prin intermediul firmelor de curierat.

Are babyprecious magazine fizice?

Noi suntem un retailer online si nu detinem magazine fizice

Contul Meu

Cum pot crea un cont?

Bine ati venit pe babyprecious.ro! Vi se va cere sa creati un cont atunci cand efectuati o comanda. Daca doriti sa creati un cont fara a plasa o comanda, accesati Simbolul ‘Contul Meu’ amplasat in partea dreapta deasupra Meniului Principal al web site-ului.

Nu ma pot conecta la contul meu

Asigurati-va ca ati introdus adresa de e-mail si parola corecta pe care le-ati ales la crearea contului dvs pe babyprecious.ro. Parolele sunt sensibile la litere mari si mici. Daca nu va puteti conecta, resetati parola utilizand linkul ” AM UITAT PAROLA ”

Am uitat parola. Ce fac?

Din aceeasi fereastra ”Contul Meu” intra pe linkul de culoare rosie ”Ai uitat parola?”. Click pe linki, introdu adresa de e-mail si apoi apasa butonul ”Obtine o parola noua”. Verifica adresa ta de e-mail, unde vei primi parola noua.

Cum schimb adresa de livrare pentru produse?

Intra in ”Contul Meu”. Pe partea stanga ai Panoul de control. Click pe Adresa. Se deschide o fereastra cu ”Adresa de facturare” si ”Adresa de livrare”. Click pe editeaza ”Adresa de livrare”. Adauga adresa dorita si NU UITA sa apesi Salveaza.

Cum schimb adresa de e-mail?

Intra in ”Contul Meu”. Pe partea stanga ai Panoul de control. Click pe ”Detalii Cont”. Schimba adresa de e-mail. NU UITA sa apesi Salveaza!

Cum schimb parola cont?

Intra in ”Contul Meu”. Pe partea stanga ai Panoul de control. Click pe ”Detalii Cont”. Introdu ”Parola Actuala”. Introdu ”Parola Noua”. Confirma ”Parola Noua”. NU UITA sa salvezi!

Cum pot sa vad comenzile mele?

Intra in ”Contul Meu”. Pe partea stanga ai Panoul de control. Click pe ”Comenzi”. Apoi click pe butonul ”Vezi”.

Cum schimb modalitatea de plata?

Modalitatea de plata se alege in momentul plasarii comenzii. Daca vrei sa schimbi modalitatea de plata, ne poti trimite e-mail la pretexpert@gmail.com

Ar trebui sa deschid mai multe conturi?

Pentru a evita orice complicatii, va rugam sa creati un singur cont pentru fiecare utilizator in parte.

Contul meu a fost dezactivat!

Va rugam sa trimiteti e-mail la adresa: babypreciouspro@gmail.com

Cum sa imi inchid contul?

Va rugam sa trimiteti e-mail la adresa: babypreciouspro@gmail.com

Cum platesc?

Modalitati de plata si Siguranta

Intra pe pagina noastra: Cum platesc

Important!

Ce inseamna Pre-comanda?

Vezi ce presupune o: PRE_COMANDA

Cum sa fac o Pre-comanda?
Register New Account
Reseteaza parola
Compara produse
  • Title (0)
Compara